Karta klienta na SMS

Karta klienta w telefonie zamiast zwykłej karty w portfelu. Prowadząc program lojalnościowy w systemie Boneter możesz zrezygnować z fizycznych kart klienta. Po rejestracji klienta system wysyła sms’a  z linkiem do indywidualnego konta klienta, które zawiera wirtualną kartę z numerem i kodem kreskowym. Karta zawiera informacje o stanie punktów i dostępnych nagrodach, a także możliwość zalogowania się na swoje konto.

Wirtualna karta klienta może być też wywoływana na żądanie. Wystarczy, że klient wyśle sms’a o treści KARTA na numer 4628, a chwilę później otrzyma wiadomość ze swoim numerem i linkiem do karty (opłata jak za zwykłego sms’a w danej sieci). Taką kartę można zapisać na ekranie początkowym telefonu i korzystać z niej podobnie jak z aplikacji klikając w ikonkę na ekranie.

karta klienta

Karta klienta w telefonie zamiast zwykłej karty w portfelu to same korzyści dla Twojej firmy: niższe koszty, kontakt z klientem i reklama w social mediach.

Dzięki karcie klienta w telefonie tworzysz elektroniczną bazę kontaktów do swoich klientów.  To umożliwia wysyłanie mailingów i sms’ów z promocjami i komunikatami firmowymi.

Elektroniczna karta nie generuje kosztów tak jak zwykła karta drukowana. Nie ważne czy wydasz sto czy tysiąc nie ponosisz żadnych kosztów związanych z drukowaniem i projektem kart. Karta jest automatycznie wysyłana do klienta na jego numer telefonu komórkowego i jest cały czas dostępna na ekranie telefonu, zawsze pod ręką, zawsze z aktualna ofertą firmy.

Na elektronicznej karcie klienta możemy wyświetlać dostępne nagrody, stan punktów klienta, a poprzez kartę badać opinie o usługach firmy.

Dodatkową korzyścią jakiej nie daje zwykła karta jest możliwośc zdobywania cennych poleceń. Poprzez elektroniczną kartę klient może jednym kliknięciem wysyłać zaproszenia dla przyjaciół lub umieszczać reklamę firmy na swoim Facebooku.

Poznaj wszystkie możliwości programu lojalnościowego Boneter