40 nowych klientów w pierwszym miesiącu działania systemu!

Centrum Med-Estetica to warszawski salon kosmetyczny specjalizujący się zabiegach aparaturowych. Oferuje wysoko skuteczne zabiegi na twarz i ciało, oraz unikalną technologię usuwania tatuaży.

Diagnoza problemu

Dotychczasowa strategia reklamowa firmy nie odbiegała w zasadzie od standardów w branży. Opierała się na dobrze zredagowanej stronie internetowej, reklamie na Facebooku skierowanej do odpowiedniej grupy odbiorców z najbliższej okolicy oraz płatnych linkach w Google. Niestety mimo sporych kwot wydawanych na reklamę ilość nowych klientów w salonie praktycznie nie rosła. Każda reklama bez możliwości identyfikacji potencjalnego klienta jest mało skuteczna lub bardzo droga. Brak możliwości szybkiego kontaktu z zainteresowanym klientem drastycznie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient nawet zainteresowany ofertą straci swoją uwagę lub skorzysta z innej konkurencyjnej oferty. Dlatego tak często wiele firm nie widzi efektów reklamy nawet jeśli jest poprawnie prowadzona.

Rozwiązanie

W celu zwiększenia efektów z każdego działania reklamowego wdrożyliśmy system Boneter w zakresie:
Bon zniżkowy wysyłany na telefon klienta – zawiera informacje o firmie, zniżkę kwotową, zegar przypominający o upływającym czasie oferty, szybki kontakt, trasę dojazdu z lokalizacją GPS oraz opinie z Facebooka ze zdjęciem i podpisem klienta, które podnoszą wiarygodność i budują zaufanie.
Wiadomości automatyczne wysyłane do każdego klienta – zawierają dodatkowe informacje o firmie, zachętę do kontaktu, propozycję zabiegów i przypomnienie o terminie ważności bonu zniżkowego.
Łapacz Klientów na stronę www – każdy klient trafiający na stronę poprzez reklamy Google ma możliwość pobrania bonu zniżkowego.
Integracja z Facebookiem – umożliwia pobieranie danych kontaktowych od osób zainteresowanych ofertą salonu w najbliższym otoczeniu.
Powiadomienia o nowych klientach – pracownik salonu w czasie rzeczywistym otrzymuje powiadomienie z kontaktem do klienta, który pobiera bon zniżkowy. Pozwala to na szybki kontakt, potwierdzenie zamiaru skorzystania z usługi, ewentualne rozwianie wątpliwości i umówienie pierwszej wizyty.

Efekty

Wdrożenie systemu umożliwiło zwiększenie ilości potencjalnych klientów i szybką zamianę anonimowych użytkowników klikających w reklamę w konkretne osoby, z którymi można nawiązać dialog. To właśnie możliwość rozmowy z klientem robi ogromną różnicę. Kontakt z klientem w ciągu 5 minut od kliknięcia w reklamę kilkukrotnie zwiększa szanse na sprzedaż, a 70% klientów kupuje w firmie, która pierwsza się z nimi skontaktuje. Nawet jeśli klient nie kupi od razu to i tak dzięki rozmowie jest już jedną nogą w firmie.

Podczas gdy konkurencja zostaje na etapie kontaktu internetowego, pracownik Centrum Med-Estetica właśnie rozmawia z potencjalnym klientem, odpowiada na jego pytania i proponuj termin wizyty.

Dzięki systemowi Boneter liczba nowych klientów skoczyła z kilku do ponad czterdziestu na miesiąc bez zwiększania nakładów na reklamę.

Przejdź na stronę usługi i zamów system dla swojej firmy

Firma: Centrum Med Estetica w Warszawie
Wdrożenie: Łapacz Klientów / Boneter Lite
Skuteczność: Bardzo wysoka